Create your own banner at mybannermaker.com!

06 June 2012

TIADA ARAH TUJU

semalam..tak tahu nak buat apa...hurm search dekat mudah kerja sambil....serabut kerja kosong ada tapi semua tempat jauh-jauh plak huhu...mula aku rasa kepala aku pening memikir kerja nie..ohohh...hurm ok fine aku tak tahu apa aku nak buat sekarang ....aku capai phone digi satu habuk sms pun tak de....kejam betol bf aku...busy mengalah kan perdana menteri.....aku call dia bukan nak angkat ....betul-betul menyakitkan hati aku...


last dia angkat jugak akhirnya lepas bertalu-talu aku call..."abang baru pas makan nie busy lah nanti call lagi k...nak balik rumah rehat jab" pap terus dia letak ...belum sempat aku nak cakap pape...then dengan sakit hati aku pun sned mesej aku cakap " sayang tahu lah abang busy tapi tak de langsung ke masa untuk sayang,sayang perlukan abang letih dah sayang merayu sayang bagi tahu,abang suruh sayang layan abang leklok tapi tengok lah abang layan sayang macam apa pulak "...*send*.....habuk dia tak reply mesej aku...masa nie hati aku memang separuh dah hancur ...rasa macam terhegeh-hegeh pun ada... rasa macam hubungan tuh da jauh sangat.... aku tak tahu takdir allah ,aku jugak tak tahu macam masa depan aku nanti........hubungan nie aku biar jea macam nie ...


berejam memendam rasa buat aku lalai solat zohor lama berkumandang ...dengan langkah ceria ingin berjumpa allah tercinta ....(perasaan cinta padanya aku pupuk setelah aku baca dalam satu jurnal "mencintai allah itu ternyata kesetiaan nya dari mencintai manusia" ) aku pegag kukuh ayat tuh dan aku percaya kewujudan dan segala darinya....amin.....setelah selesai solat aku lepak kat meja aku ...beberapa minit sorang student yang kerja part time kat offis nie pun tiba...nama dia tanucha....dia pelajar sponsorship dalam kos paramedic....


aku habiskan masa bercakap dengan tanucha...macam-macam cerita kami share...selit jugak lawak-lawak keder cipptaan aku ahahaha.....tetiba kawan tahucha datang .. aku pun buat tak tahu jelah kan...tanucha kenalkan kawan dia dengan aku...hurm ok da kenal-kenal baru lah aku tahu yang kawan dia tuh supplier laptop terpakai ....sempat lagi promote lappy kat aku....dia supplier lappy terpakai jenama IBM hurm aku tak berapa familier sangat dengan jenama nie yang aku tahu jenama nie office jea selalu pakai ...hurm harga yang dia tawar kan pada aku amat berpatutan aku memang confirm nak beli bukan apa nak beli yang fresh original baru canggih dan terkini dari kedai aku memang tak mampu ...hurm tapi hati aku nie berbelah bagi...


macam-macam kebaikan dan keburukan aku dengar...so dari aku leklok nak beli jadi nak tak nak...hurm aku bukan nak buat apa pun lappy tuh....aku just nak main game,tonton cerita pastu dengar lagu tuh jea..tapi tah la ....maybe aku tak beli kot...rasa was-was pulak ...hurm ...........habis kerja aku ajak tahucha jalan-jalan JJ...hurm aku cakap kat dia aku nak belanja dia makan sebab aku dah confirmation letter kan ...huhu.....k kami pun masuk jj dan menuju ker KFC....walaweeehhh ....


kol 7 aku gerak balik rumah ....solat asar tah kemana....sampai rumah aku campak beg atas sofa terlekat depan tv layan cerita fasha senduk...ok iklan aku masuk bilik tengok bui-bui baca novel ...aku bersuara ....

**** assalamualaikum mak cik sory lambat ,ko mesti lapar nah aku ada beli roti kat ko teheee...
**** wasalam ' hurm ko memang kan lambat la aku dah lapar tahu tak :-(
****hurm lapar ker meh aku suap ko , (doa) jap aku basuh tangan  jab...ngange cpt..
**** weh ko nk pakai tudung kn nanti nk ak ajar ko pakai tak? buat tudung macam diana amir nk **** sesuai ker dengan muka aku?? ( alamak aku tak solat maghrib lagi ni huhu)


terus berborak hingga jab 8.35mlm


aku   :   weh cerita aku dah main lah "secret garden" ...
bui    :   hurm yeke .... pe lah ko mandi tak lagi apa tak lagi
aku   :   ko punya pasal lah nie


.......layan cerita secret garden 8.35-9.30...........


mandi .. solat ...ganti balik solat asar dengan maghrib....hurm aku tak tahu allah terima ke tak solat aku tapi dari aku tak buat langsung lagi teruk baik aku solat...


aku   :   aku nak solat ko jangan kacau
bui    :   ko main suka jea solat kan mana boleh weh ....
aku   :   ko diam aku da lambat ..jangan kacau nanti tak kusyuk aku nak solat....


10.36 mlm - 12.33 mlm - berborak pasal office pasal barang apa nak beli hujung bulan ...bajet duit ...sekali tanya pendapat bui pasal lappy second hand yang member tanucha nak jual tuh ...hurm bui kata lappy tuh spepat susah nak dapat pastu spepat dia mahal .... hurm k fine keputusan muktamat aku tak nak beli..........hip hip hureyyyyyyyyyyyyyy...........


tidooooooooooo zzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment

komEN biaR m3NjaGA hAt! yeah ...TQ..lov3 u ALL l!k3 GRazy..