Create your own banner at mybannermaker.com!

06 June 2012

TERINGAT

sedang aku ralik update maklumat patient nie ...aku tetiba teringat boy aku nama dia mohd norhalim... eh boy aku ker dia ??? tah aku pun takde jawapan ... aku teringat dekat dia mula lah air mata nie laju  jea nak mengalir ...ya allah pedih hati aku nie susah aku nak tahan tapi aku cuba sedaya yang aku mampu...kalau nak ingat banyak kenangan aku dengan dia ....makin aku ingat makin aku nak gila d buatnya.........stop!!! stopp!!!

balik kerja nie aku dengan bui-bui nak keluar pergi makan pastu pergi rumah bie kejab...ambil barang aku yang tertinggal kat rumah bie..pelupa betul aku nie ...berus gigi,colgate plug dengan pencuci muka aku tertinggal... hurm si bui-bui nie satu hal dia dapat kerja dekat office aku bukan nak share dengan bie...bie pulak dok tacing-tacing ....aku pulak bagitau bie yang bui dapat kerja tempat aku....mana lah aku nak tau bui tak nak bagitau dia walaheiiiiiiiiii!!!

harap petang nie bila aku dengan bui merempit kerumah bie...dengan afdal nya si bui bagitahu lah kat bie ...tak larat telinga aku dok dengar itu ini.....hurmmmm kata-kata semangat untuk diri sendiri CHAYOK!!! CHAYOK!!! tabah kan diri

saja aku nak letak pic nie bagi aku lebih bersemangat waja !!!! aku a.k.a momo....




p/s - momo ko kena kuat ..kuat untuk masa depan ko ....bantulah aku ya allah



No comments:

Post a Comment

komEN biaR m3NjaGA hAt! yeah ...TQ..lov3 u ALL l!k3 GRazy..