Create your own banner at mybannermaker.com!

08 June 2012

LEBIH MENGINGATI

hari nie macam biasa aku awal-awal merempit pergi kerja ....huhu....letih gila hari-hari kena berpanas berhujan .... ok sabar-sabar tak lama nanti ada rezeki aku racing plak .....sekarang relax aku wenggggg wenggg dulu....yehaaaaa....buwahahhahaha.....hurm hari nie nak kata aku gembira boleh jugak lah...aku cuba happy-happy kan diri aku nie ...hurm tetiba pukul 12tgh hari  phone digi aku tuh berdering...aku ingat bie tel padahal halim yang telefon...hurm mimpi apa lah dia call aku ...yealah dia kan dah tak peduli kan aku ....aku baru nak bangun dari terjatuh kenapa dia datang dan pergi sesuka hati..

aku ambil masa nak angkat call dia ... hurm phone dah nak termati aku baru lah angkat ...huh....
"assalamualaikum"
"waalaikummussalam"
"nape?"
"sayang buat apa tuh"
"main game"
"kenapa sayang tak send mesej pape?"
"lah abang kan sibuk kalau sayang send pun abang bukan nak ambik tahu pun..."
"send jelah "
" k nanti sayang send " (dalam hati nie aku rasa nak maki cukup-cukup tapi aku sabar jeaa huhu")
"sayang esok jumpa nak??"
"hurm tak bole esok sayang ada hal " (aku dah janji dengan member aku yang aku nak keluar )
" jom lah abang nak balik kuantan esok"
"tak boleh lagi pun malas lah abang bukan cukup duit nanti nak beli itu ini ,simpan duit dulu lah, nanti sayang tak suka lah dengar abang dok berkira menyampah dengar"
"eh abang tak kira abang nak jumpa jugak !!!...abang tak kira sayang nak mengamuk ke nak pekit ke nak majok ke apa ke faham tak!!! kalau tak nak jumpa kita berpisah jelah tak payah contact aku dah jangan cari aku dah pasni"
" hurm ikut suka abang lah sayang dah biasa dah hidup sendiri sebelum nie pun sendiri jugak...ikot lah nak tukar nombor ker nak tukar phone ker nak buat pape ke ikut suka abang lah,malas nak cara" (padahal dalam hati aku nie ko memang lelaki setan yang tak tahu nak menghargai ,hei bengang jangan nak kata aku sabar jea aaaaaaaaaaaaaaaaa)...

......diam ......

"kalau tak nak cakap sayang letak la telefon nie "
"kalau ko letak ko jangan cari aku dah "
"hei jangan nak buat serabut cukup-cukup lah"
" ko jangan cari aku lagi"
...........tut tut tut tut.............

hurm kenapa lah aku rasa macam di permainkan .... senang jea nak mintak putus ....aku dah kata yang  aku dah berubah aku dah kata yang aku pun nak jumpa ko tapi tak boleh ker ko sabar ...tak boleh ker ko faham aku jugak ... aku tak pernah berubah macam ko ...ko tak tahu ker hati aku nie sakit dengan apa yang ko buat....

kejam ke aku tolak untuk jumpa ko esok?? sedangkan aku merayu sebelum-sebelum nie dengan ko cikit ko tak layan tapi aku stilll angkat ko tel aku....aku still bagi muka dengan ko...ingat aku apa weh!!!
kalau aku tahu ko macam tuh ko ingat aku nak ke tunggu ko ha...lelaki tak kenang budi ....frusttt gila weh.... aku tak heran kalau kawan-kawan nak buat perangai dengan aku tapi nie dengan orang yang paling aku sayang weh ....ingat 10tahun tuh 10hari ke...main ikot dan ko jea nak clash dengan aku...fedup gila..!!! .......

aku confuse ada ke harapan lagi aku dengan dia ...hati aku tak jumpa dia sebab kalau jumpa pastu pas jumpa dia macam tu jugak what for?? serabut gila...dia buta ke tak nampak ke aku dah berubah ...berubah mengikut apa yang dia nak...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .........

nasib aku ada bird..my bff ...bird thank sebab ko sudi dengar kisah aku...even kekadang tuh ko dah serabut gila dengan aku tapi ko still cool dengan aku ....even aku selalu menganjing ko cakap ko gemok bagai ko tetap setia dengan aku ....

aku sekarang dah mula contact dengan kawan bie ...nama budak tuh ridzuan...hurm aku bukan nak curang ke apa....tapi aku nak happy -happy nak cari siapa cinta aku yang sebenar....semalam aku sempat tengok "semanis kurma" rancangan tv9 ...hurm ustazah tuh kata kalau kita nak tahu jodoh kita kena solat istiqarah...tapi solat tuh se elok elok nya buat sebelom bercinta lagi afdal...tapi aku sekarang dah terlajak bercinta ....payah cikit lah macam tuh ...aduhai asal aku jahil sangat tentang agama sendiri ....

kesilapan yang paling teruk pasni tak tahu apa lagi yang teruk...aku rasa aku nak berserah pada alllah ....aku nak serah segalanya pada dia...ya allah beri aku kekuatan untuk aku solat taubat ...dah lama aku fikir nak solat taubat tapi aku takot sangat yang aku khilaf lepas tuh...aku serabut weh

No comments:

Post a Comment

komEN biaR m3NjaGA hAt! yeah ...TQ..lov3 u ALL l!k3 GRazy..