Create your own banner at mybannermaker.com!

07 June 2012

LAPAR


assalamualaikum........huhuhu.........hari nie tak ada apa yang best ...pagi tadi aku gatal pergi send mesej kosong dekat halim...bila send hati aku sakit sebab pending ...huu berjera peluh aku sakit hati jangan nak kata...ok tak pe aku relax dulu....aku slow dulu ....padahal hati aku rasa macam nak terbalik....

kol 11.43 mcm tuh staff department aku ajak aku pergi main office ajak pergi amik ING card ...hurm ak follow lah alang -alang aku pun tak amik lagi kan..thank frenz sebab sudi tumpang kan aku naik kereta ko kalo tak aku merempit jea pergi aceheeei.........hurm pas ambil card kawan aku ajak aku pergi basuh kereta .....ok lah curi tulang kejab balik opis pun bukan ada apa ...huhu....hampir habis waktu lunch di tempat cuci kereta waghhh!!! ok ok aku tak sempat makan fine !!! hurm tak pe lah lagi pun tak tahu nak makan dengan siapa ...budak-budak nie dah bedal nasi lemak pagi tadi huhuu....lepas dari tuh aku berejam lah duduk kat meja yang ber pc nie tak tahu nak buat apa....lalalllalala..........tetiba bie call aku..

"oiii asal x angkat kol aku tadi???"
"hurm sorry aku pergi main campus la phone dua-dua aku tak bawak (tipu !! padahal aku buat silent phone aku pastu aku tak dengar dia call..ahaha cover line)"...
"hurm yeke ..ok ok aku saja call ko ...aku tak pergi kerja hari nie sebab aku sakit perut ."
"la yeke ...makan ubat belom???"
"hurm belum ...weh bui kerja ker"
"kerja nape???"
"mama husband bie nak kenalkan mama dengan kawan dia ...mama nak tak "
"yeke ok jea ....(dalam hati aku kena yakin kena cuba kenal dengan orang lain aku tak boleh nak harap pada halim,dengan perangai dia yang endah tak endah dengan aku sekarang nie dah cukup buat aku sedar yang aku tak boleh 100% percaya dia,biar lah orang nak kata aku ambil kesempatan atas keadaan ke apa...orang tak tahu masalah aku....orang tak tahu apa aku rasa....orang tak tahu aku ambil tempoh yang lama untuk pulih kan diri aku....aaaaaaaaggggggghhhh!!!! )
.......bie dan aku.........>>>>bergosip hal perempuan<<<<..........

hurm tetiba jea mesej yang aku send kat halim delivered....tu dia berapa lama aku dudud tunggu .....hurm dia mesej dia kata
"line dg kat chini tak da jadi kita kena tukar line lain la "
"yeke dekat mana tuh"
"dekat tempat kerja lah"
"oooo tukar jelah "

dalam hati aku nie macam-macam aku fikir ...selama nie hampir setahun aku dengan die guna nombor nie xde pun pape hal ....line kejab-kejab tak da tuh normal lah...aku sayang dengan nombor nie sebenarnya...tersangat sayang tapi halim nie dia tak fikir macam tuh....kekadang aku rasa kenapa lelaki nie tak tahu nak menjaga hati perempuan ...tak tahu menghargai ...selfish suka ambil mudah...huh....hari tuh dok bising cakap digi nie asyik duduk telan kredit lah apa lah ...sekarang cakap pasal line pulak ....dalam kepala aku nie macam-macam aku dok fikir ....entah-entah dia ada agenda lain...maklumlah dia stay chini aku stay hulu langat ....

dan pulak tetiba bos aku datang ...huhu mati aku dah aku tengah duduk petik-petik phone .....k aku buat selumber.....grrrr!!!! 

30minit >>> aku dengan bos bersua kenal bos baru lah katakan....taraaaaaa...

aku dengan tak puas hati pasal line digi segera menghubungi digi....macam-macam soalan yang aku ajukan biasa lah kalau telefon customer services hurm kekadang kita sebagai customer nie tak di hormati ...tanya banyak cikit terus nak mengamuk...papehal lah kaw nie digi....aku rasa serabut CS(CUSTOMER SERVISE) nie mintak kod lah taman lah semata2 nka check area tuh ada line ke tak...cs tuh dh ambil kod pastu nak nama taman bagai nak buat apa?? tak faham aku...hurm dah malas cakap aku letak jea....

aku sedikit tak puas hati dengan alasan cs tuh pun jugak alasan dari halim...aku dapat rasa yang halim nie ada agenda lain ...hurm tak pe aku sabar aku malas nak fikir banyak nanti aku jugak yang sakit hati........
sedang aku go thru blog yang aku follow untuk recheck balik tengok-tengok update baru dari blogger lain aku terjumpa lah satu blog nie cerita pasal HIMPUNAN HIJAU KE PUTRAJAYA  ....adei macam mana aku boleh tak tahu ada perhimpunan nie ...huhu...best nya dorung dapat pergi ....aku salah sorang dari peminat ustat azhar nie ...grrrr......aku pun ada rasa nak berhijrah macam dia ....semoga aku di beri pertunjuk..... aku tengok ramai gila orang yang hadir sumber tuh semua dari blog solihin zubir..... terbaikk


aku lapar nie .....ok dah pukul 6 aku nak balik dulu.....wengggg!!!!wengggg!!!!!

No comments:

Post a Comment

komEN biaR m3NjaGA hAt! yeah ...TQ..lov3 u ALL l!k3 GRazy..