Create your own banner at mybannermaker.com!

06 June 2012

LUNCH

12.30 tengah hari

aku lunch dengan rakan sekerja....hhuhuu....tengah makan aku nampak bie dengan kawan dia ...hurm bie cakap kat aku dia nak kenalkan kawan husband dia dekat aku ...hurm aku jawab ok boleh...hurm aku tak tahu apa yang aku buat ni betul atau tidak..aku rasa hubungan aku dengan bf aku sekarang di hujung tanduk....kalau aku tunggu dia aku risau dikecewakan ...tersangat risau ....buat masa nie jalan yang terbaik aku kenal jea and kawan jea dengan siapa - siapa yang sudi ...kalau jodoh tak kemana....kekadang aku rasa nak sucide pun ada...jadi manusia nie memang banyak dugaan dan cabaran...sampai aku rasa aku kalah nak harungi dugaan cabaran dan ujian yang allah beri nie...aku sedar sebagai manusia aku tak boleh rasa takut pada benda lain selain allah tapi aku manusia hina yang penuh dengan bermacam perasaan ....aku khilaf aku jahil ...aku tak boleh nak buat keputusan ...aku takut keputusan yang aku ambil tuh salah....

kawan -kawan cakap bf aku tuh tak matang ...ada yang kata bf aku ada perempuan lain...ada jugak yang cakap bf aku tuh baru nak kenali dunia ....dan juga ada yang cakap selalu orang yang diam tuh yang paling teruk sekali ....huh !!! bermacam tanggapan ...even aku yang da kenal dia 10tahun pun aku still tak boleh nak faham gerak geri dia...kawan mintak pandangan aku pun aku tak mampu nak jawab...aku risau kalau jawapan yang aku bagi salah ....ya allah kenapa manusia nie tipikal sangat.....

ok lah aku dah serabut ....better aku solat dulu semoga allah memberi aku jalan memberi aku kekuatan untuk aku hadapi semua nie...jauhi aku dari sifat putus asa...ya allah aku tak tahu corak masa depan aku ..... gagah kan diri aku ya allah ...amin .........................................

No comments:

Post a Comment

komEN biaR m3NjaGA hAt! yeah ...TQ..lov3 u ALL l!k3 GRazy..